armymen
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Kedvenc linkjeim
 
Cheat
 
leirasok
leirasok : Age of Mythology

Age of Mythology

ArMymEn  2004.12.18. 12:30

Teljes jatk leirsa

Age of Mythology Gaming Guide

Kiad: Microsoft

Fejlesztõ: Ensemble Studios

Web: www.ageofmythology.com

Omens

A kalzok nhny rispolip segtsgvel tmadst indtottak Atlantisz ellen. A sereg megrkezsig Arkantosnak s maroknyi csapatnak kell feltartztatnia a tmadkat. Kezdskor rgtn kpezznk ki mg t parasztot, s hrmat kzlk kldjnk el ft vgni. A tbbit osszuk be a szntfldekre, s idzzk meg az esõ varzslatot (minl tbb paraszt dolgozik, annl nagyobb a hatkonysg). Arkantos s az jszok knnyedn leverhetik a polipot, s az elsõ nhny kalzhajnak sincs tl sok eslye. Amint elegendõ fa sszegyûlt, ptsnk fel legalbb hrom tornyot a dokkok krnykre. Ezutn koncentrljunk a katonk ptsre, elegendõ jsszal feltartztathatjuk õket addig, mg megrkezik a felmentõ sereg.

Consequences

A szigeten mûkdõ kalzkzpont lerombolsa lesz a cl. Azonnal hzzunk fel hrom-hrom vdõtornyot a falu szaki s dli oldalra, a kalzok innen tmadnak. ptsnk kiktõt, majd duzzasszuk fel a flottnk ltszmt hatra. Ekkora erõvel mr megtmadhatjuk a kalzkiktõt, de elõbb rdemes nhny myth egysget beszerezni. Mivel a cl a kzpont lerombolsa, ezrt az alistenek kzl vlasszuk Arszt, az õ kklopszai rendkvl hatkonyak az pletek ellen. t-hat ilyen lny, valamint a hrom hõs elegendõ a tmadshoz, fõleg, ha a flottval egysgesen tmadnak. A hadihajk elsllyesztik az ellensges glykat, valamint lvik a parton gylekezõ katonkat s myth csapatokat. Ekzben a kklopszok Arkantos vezetsvel megtmadjk a kiktõt, s leromboljk a tornyokat. Ne felejtsk el bevetni Arsz pestis varzslatt, annak hatsa alatt az ellenfl nem kpes j egysgeket csatasorba lltani. Ezutn mr csak a vroskzpont lerombolsa s a minotaurusz megsebestse marad htra.

 

3. Scratching the Surface

A kldets clja a kt trjai dokk megsemmistse. Vigyk dlre Arkantost s a sereget, majd foglaljuk el a teleplst. A parasztokkal ptsk fel a vroskzpontot, majd kezdjk el a nyersanyagok sszegyûjtst. Gyorsan lpjnk kort, s vlasszuk Arszt. ptsnk halszhajkat, ezek megknnytik az lelemgyûjtst. Hzzunk fel egy templomot, majd kpezznk ki a vros vdelmre hrom-ngy kklopszot. Clozzuk meg a Heroic Age-t, ott vlasszuk Dionszosz istent. A kiktõben ptsnk kt hammer shipet kt Szklla trsasgban. A vros vdelmre hzzunk s fejlessznk fel hrom tornyot szakon s dlen, valamint idzznk meg hrom hidrt. A vros vdelme biztostott, ideje tmadsba lendlni. A hadihajkkal s a Szkllkkal vonuljunk szakra, s sllyesszk el az ellensges hajkat. Ezutn ptsnk kt Juggernautot, majd romboljuk le az szaki kiktõt. A szrnyekkel vonuljunk dlre, majd sllyesszk el az ott tallhat hajkat. Mr csak a dli kiktõ maradt htra, ezt kell lerombolnunk a gyõzelemhez.

4.

Az ellensg ltal birtokolt aranybnyk szakra vannak, foglaljuk el õket. A keleti szigeten lvõ lila civilizci ellensg: akadlyozzuk meg, hogy onnan tmadjk a bzisunkat, vonjuk blokd al a tengerszorost. A dli kis szigeten lvõ aranybnyt mindssze nhny jsz vdi, rdemes rgtn a kldets elejn kitermelni. Gyorsan lpjnk kort, majd foglaljuk el a nyugati kis falut. Itt is tallunk aranyat, radsul az ellensg szamrkaravnjai is ide jrnak rurt. Ezen a plyn Dionszoszt s Hrt javaslom az alistenek kzl, a hidra s a medza hihetetlenl jl kiegszti egymst. A medzkat fejlesszk fel maximumra, t-hat ilyen lny egsz seregeket kpes meglltani. Keressk meg a romok kztt lvõ varzstrgyakat, sokat segthetnek a harcban. A cl Trja kapujnak a lerombolsa. Ez hrom hidrnak s hat medznak a hõsk vezetsvel nem okozhat gondot.

5. Just enough Rope

A kldets clja az, hogy megsemmistsk a trjaiak elõretolt katonai kzpontjt. A kldets elejn rgtn tmadjuk meg az Ajaxot szorongat csapatokat, majd vonuljunk vissza a bzisra. Nagyon gyorsnak kell lennnk, mivel az ellensg egyre nagyobb erõkkel tmadja a bzisunkat. A piacon kpezznk ki mi is nhny szamrkaravnt, azok automatikusan termelik neknk az aranyat. Kt kegytrgy is tallhat a krnyken (a kezdõhely mellett, a romoknl, valamint a trkp dlnyugati rszben). Trekedjnk arra, hogy mi rjk el elõbb a negyedkort, itt vlasszuk Hrt s a medzit. Ezekbõl kpezznk ki 8-10 darabot, majd tmogassuk meg õket ngy hidrval. Nagyon fontos a gyors mozgs lovassg meglte itt, minden tmad hullmban lesz nhny igencsak veszlyes katapult. Tmadskor elõszr a medzk lpjenek, nyolc azonnal meglt ellenfl behozhatatlan elõnyt jelent. Ezutn verjk szt a katapultokat, majd vonuljunk vissza. A tbbit mr az erõdk s a tornyok elvgzik helyettnk. A trjai bzis szakkeleten tallhat, az itt lvõ katonai pleteket kell lerombolnunk.

6. I hope this works

A kldets elsõ rszben 1000 egysgnyi ft kell kitermelnnk. Kt parasztot lltsunk r az lelemszerzsre, a tbbivel azonnal kezdjk meg a favgst. Felejtsk el a katonai egysgeket, a rendelkezsre ll erõkkel kell gazdlkodnunk. 15 parasztig meg se lljunk, ebbõl kettõ gyûjtsn lelmet a kecskkbõl, a tbbi vgja a ft ezerrel. A trjaiak feldertõket kldenek a terletre, ezek elsõ csoportjt mindenkppen el kell kapnunk. A krnyken tallunk egy kegytrgyat, ez nagyobb sebessget ad a lovasainknak. Amennyiben az elsõ osztagot elkaptuk, vonuljunk vissza a bzisra. Amint sszejn az 1000 fa, lltsuk r az sszes parasztot a fal elksztsre. 13-15 paraszt elegendõ, ne takarkoskodjunk az lelemmel, nem lesz r szksgnk. A fal elkszlse utn a hrom hõs bejut Trja vrosba. Ott lehetõleg kerljk el az õrjratokat, s koncentrljunk a kapu lerombolsra. Ngy ostromgpet is szerezhetnk, ha legyõzzk a kklopsz õrt. Ezutn tmadjuk a dli kaput, onnan rkezik a felmentõ sereg. Az erõsts megrkezse utn koncentrljunk az erõdkre, ezek lerombolsval nyerhetnk (kt meteorzpor varzslatot is kapunk, hasznljuk el õket).

7. More Bandits

A kt hõs magnyosan indul neki a kalandnak, de a vgre kisebb hadsereget gyûjthet ssze. A part mentn keletre tallunk egy kegytrgyat, ezt vigyk magunkkal. Szabadtsuk ki a fogoly kentaurokat, majd a segtsgkkel foglaljuk el a brtn tbbi rszt is. A templomban tovbbfejleszthetjk a kentaur harcosokat, s bõvthetjk a seregnket nhny hidrval. Az ostromgpre vigyzzunk, szksg lesz r ksõbb. Kutassuk t a krnyket, jabb relikvia van a kzelben. A vrosban igyekezznk minl tbb pletet megmenteni, az ellensges pletek lebontsa utn tovbbi nyersanyagokat kapunk jutalmul. Romboljuk le a nyugati kaput, majd bontsuk el az ellensges templomot. Idzznk meg 3-4 hidrt, majd intzznk frontlis tmadst az ellensges erõd ellen. Nhny katapult a httrbõl gyorsan lebontja az erõdt, s mris gyõztnk.

8. Bad news

Seregnket egy hegyszoros vlasztja kett, csak ksõbb tudjuk egyesteni erõinket. Mindkt oldalon klnbzõ nyersanyagok tallhatk, s csak akkor gyõzhetnk, ha a szoros mindkt feln egyarnt hatkonyan mûkdnk. Aranyat nyugaton, ft keleten tallhatunk (itt lesz egy relikvia is). Nagyon gyorsan lpjnk szintet, s gyrtsunk le 10 medzt. A nyugati vrosrszt hamarosan meteorzpor ri, az pletek csak akkor vszelik t, ha minden fejlesztst elksztettnk. Errõl az oldalrl hrom-ngy hidrval s katapultokkal rdemes menni. A cl a felsõ kt erõd lerombolsa, a kombinlt csapatnak ez nem okozhat gondot. Legyen mindig kznl nhny lovas az ostromgpek ellen.

9. Relevation

Ez fldalatti kldets, amelyben a Tartalus kapujt betrni kszlõ ostromgpet kell megsemmistennk. Lehetõsg szerint a hõskkel tmadjuk a mitolgiai egysgeket: sokkal hatkonyabbak ellenk, mint a hagyomnyos csapatok. Az als kt alagton keresztl rkezik az ellensg utnptlsnak nagy rsze, azonban a sziklk lerombolsval elzrhatjuk az utat. rdemes azonban benzni a mellkjratokba is, szvetsges szrnyeket tallhatunk (nimeai oroszln, hrom medza). Az alagutak eltorlaszolsa utn vonuljunk vissza a kapuhoz, s a gyalogosggal s a lovassggal tmadjuk meg. Az erõstst azonnal veznyeljk a kapuhoz, mindenkire szksg lesz a megsemmistshez. A villmvihar varzslatot hagyjuk a vgre, az ellensg rengeteg munkst veznyel a srlsek kijavtsra. A gp megsemmislsvel r vget a kldets.

10. Strangers

Ismt a fld alatt vagyunk, a feladatunk az, hogy sszegyûjtsnk hrom elveszett relikvit, s azokat visszavigyk a templomokba. Ezen a plyn j egysgeket kapunk, ezek a shade-ek. Kivl feldertõk, radsul egyetlen csapssal elintzhetik brmelyik ellenfelet (sajnos ezutn eltûnnek). Ismt a hõsk kerlnek elõtrbe, mivel kizrlag myth egysgekkel kerlnk szembe. A plya ember s shade vesztesg nlkl teljesthetõ, sõt, mg az isteni erõket sem muszj felhasznlnunk. rdemes mindent felderteni, sszesen kilenc shade rejtõzik a romok kztt. Az jszokat minden esetben tartsuk htul, a myth ellenfelekkel szemben nincs eslyk.

11. Lost Relic

A fldalatti jratbl Egyiptomban bukkanunk fel. Az elsõ feladatunk az lesz, hogy segtsnk megvdeni az sats krnykt. Csak akkor nyerhetnk, ha a munksok befejezik a munklatokat. Az ellenfl hrom helyen trhet be a vlgybe, ezeket rdemes elõszr fallal krbezrni. A kldets kzeptõl azonban megjelennek az ostromgpek, ezek ellen a falak s a tornyok semmit sem rnek. Fejlesszk fel a meglvõ egysgeinket, s vigyzzunk a papokra, hiszen azok csata utn felgygythatjk az egysgeinket. Az ostromgpek megjelense utn veznyeljnk minden munkst az satsra, s prbljuk meg hzni az idõt. Megfelelõ fegyverekkel s pnclzattal egy viszonylag kis csapat is kpes feltartztatni az ellensget az sats befejezsig.

12. Light Sleeper

A harci szekerekre nagyon vigyzzunk, jelentõs elõnyre tesznk szert, ha megvjuk õket, s a hõskkel intzzk el az aranybnya õreit. Szabadtsuk ki a munksokat, majd ksrjk õket a vrosukba. A templom elõtt tallhat kegytrgyat vigyk magunkkal, nagy hasznunkra lesz ksõbb. A vrosban azonnal kezdjnk nagy arny ptkezsekbe, fõknt az isteni kegyet generl emlkmûvekre koncentrljunk. Ne felejtsk el, hogy a fraval s a papokkal felgyorsthatjuk az ptkezs temt, valamint a termelkenysget. Gyorsan lpjnk szintet, majd hozzuk ltre a krokodilhadseregnket. Tmogassuk meg õket papokkal, majd kezdjk meg az ostromot. Az erõd s a kapuk lekzdsre hasznljunk ostromgpeket; a lnyeg az, hogy minl elõbb megtiszttsuk az utat a szoborig. Az idõ nagyon fontos tnyezõ. Kemsyt hadserege nagyon gyorsan nyomul elõre. Az ozisban kisott kardot vigyk el a szoborhoz, majd az Õrzõvel gyõzzk le a rosszfik seregt.

13. Tug of War

Ozirisz isten egyik testrsze tallhat a ldban, ezrt nem rt, ha vigyzunk r. Rgtn kldjk a gyalogsgot a csata sznhelyre, majd gyõzzk le a hõsk testt õrzõ katonkat. Vegyk ldzõbe a szekeret, majd a rendelkezsre ll erõkkel vegyk t az irnytst (Chiron vljon el a fõ csapattl, s lltsa meg a szekeret, melyet minl tvolabb lltunk meg az ellensg bzistl, annl knnyebb dolgunk lesz). Gyorsan lpjnk szintet (a kegytrgyakat a fraval vigyk be templomba), majd kpezznk ki 10-15 harci szekeret. Ezek az egysgek nagyon gyorsak, s a httrbõl kivlan alkalmazhatk a gyalogsg ellen. A templom krl csoportosul llatokat is vessk be, s ne feledjk, hogy a fra jakat is megidzhet. Kpezznk ki harci elefntokat is, õk az egyiptomi sereg elit katoni. A ldt soha ne hagyjuk erõs fedezet nlkl, mivel Kemsyt csapatokat dob t a htunk mg (Shifting sand, Roc transporterek), de ha erõs sereggel rendelkeznk, akkor nem lehet gond. A kldets akkor r vget, ha a szekr thalad a vroskapun.

14. Isis, hear my plea

A kezdskor kapott sereg csak arra elegendõ, hogy rvid ideig feltartztassuk az ellensget. A parasztokat fogjuk munkra, ebben a kldetsben egyenlõ arnyban lesz szksgnk aranyra, fra s lelemre. Koncentrljunk a mitolgiai lnyekre s a harci elefntokra, õk itt a legtõkpesebb egysgek. Egy kzeli ellensges templom elõtt kegytrgy tallhat, ez mindenkpp hozzuk el. A szûk tjrkba ptsnk erõdket, ezek egy ideig kpesek feltartztatni az ellensget. Szmtsunk harci elefntok tmadsra, ellenk a lndzss egysgek a nyerõk. Romboljuk le a kklopsz erõdjt, majd vigyk Amanrt a szllthajhoz. Hajzzunk fel a folyn, majd lltsuk a mi oldalunkra a szvetsges flottt. Tiszttsuk meg a partvidket a tornyoktl, s sllyesszk el az ellensges hajkat. Szlljunk partra a brtnszigeten, majd szabadtsuk ki a hõsket.

15. Let’s go

Amint a szllthajk megrkeznek, pakoljunk be mindenkit, majd irny a szvetsges vros. tkzben kalzhajk tmadnak meg, a teknõs knnyedn elsllyeszti azokat. A vrosban gyorsan szervezzk meg a termelst, a fraval gygyts helyett inkbb nveljk az aranybnya termelkenysgt. Gyorsan lpjnk szintet, majd ptsnk hrom hammer shipet s kt war barge-ot. Gyorsan romboljuk le az szaki vilgttornyot, nlkle a kalzhajk sorra ztonyra futnak, nem okoznak tbb gondot. Az istenek kzl Oziriszt vlasszuk, a mmik majdnem olyan hatkonyak, mint a medzk a grgknl. Fejlesszk tovbb a war barge-okat, majd a tvolbl szedjk le a szekeret õrzõ tornyokat. Pakoljunk be egy tõkpes csapatot szllthajkba, majd szlljunk partra a falak mellett. Intzzk el az õrket (hrom-ngy mmival s a hõskkel ez nem lesz nehz), majd romboljuk le a falat. Kaparintsuk meg a szekeret, majd hozzunk t nhny parasztot, ezutn ptsnk ki itt is egy kisebbfajta bzist. A szekeret dlre kell levinni, tõkpes hadseregnek ez nem okozhat gondot.

16. Good advice

Arkantos lma az alvilgban kezdõdik, itt kell megkzdenie nhny mitolgiai lnnyel. A relikvit vigyk Zeus templomba, majd intzzk el a tmad kklopszokat. Ezutn a grg hõsk segtsgvel jabb lnyeket kell megsemmistennk. Az lom vlt, s Arkantosnak egy hatalmas kõtmbt kell lerombolnia. A shade-eket vatosan hasznljuk el, a kldets vge fel jn nhny hidra, tartogassuk õket azokra. A katapultokat hasznljuk a bontsra, a tbbiek vdjk õket. Az isteni erõket itt rdemes bevetni, a torlasz lerombolsa utn az lom j rszbe rnk. Arkantos az ellensg oldaln tallja magt, s a grg hadsereg lesz az ellenfele. A csapatban hrom hõs is tallhat (a kldets kezdetn kettõ a szllthajkban pihen, szedjk ki õket), kapjuk fel velk a szigeten lvõ kegytrgyakat. Vigyk a flottt a szrazfldre, de a szllthajkat hagyjuk htra. A kalzhajk s az rispolipok segtsgvel tiszttsuk meg elõttk az utat, majd szlljunk partra. Ne ptsnk semmit a Town Center kr, hamarosan fldrengs rzza meg a terletet. ptsnk templomokat, majd helyezzk el bennk a kegytrgyakat. Hozzunk ltre erõs sereget, majd tmadjuk meg a fõ bzist. Vegyk krbe a helyet erõdkkel, s kszljnk fel a tmad lovassg s a katapultok ellen. Fokozatosan nyomuljunk elõre, majd romboljuk le a csodt az ostromgpeinkkel.

17. The Jackal’s Stronghold

Jussunk el a semleges vrosba, majd villmgyorsan hzzunk fel legalbb kt erõdt, melyek megvdik a dolgozkat a tmadsoktl. Koncentrljunk elõszr az aranyra, ez lesz ebben a kldetsben a legfontosabb nyersanyagunk. Gyorsan dertsk fel a krnyket, dlen lesz egy templom, nem kell ptennk (szedjk ssze a kegytrgyakat, s vigyk õket a templomba). Lpjnk szinteket, a mmik miatt rdemes Oziriszt vlasztani. A szigetre az ellenfl Leviatn szrnyeken rkezik, akadlyozzuk meg a partraszllst. ptsnk egy vilgttornyot, majd figyeljk ki, hogy a szrny hol teszi partra a gyomrban tallhat egysgeket. Veznyeljnk ide mmikat, õk egyetlen intssel elintzhetik a lnyt, mielõtt mg partra tehetn a benne lvõ csapatokat. 10-15 tovbbfejlesztett mmia elegendõ is lesz. Tmogassuk meg õket kt fraval s nhny pappal. Ezutn ptsk ki a flottnkat, mely lljon war barge-okbl (az pletek ellen) valamint Leviatnokbl (szlltegysg s tmad egyarnt). A nagyobb sereget csaljuk a mmik kzelbe, a Leviatnokat s a teknõsket egy mozdulattal elintzik, a hajkat bzzuk a war barge-okra. Itt az ideje ellentmadsba lendlni. Tiszttsuk meg a partvidket, klns tekintettel a kiktõkre. A tengerrõl intzzk el a vdõtornyokat s a lakhzakat. Szlljunk partra a mmikkal s a hõskkel, valamint vigynk magunkkal nhny parasztot is. ptsnk az ellensg szigetn ostromgpgyrat, majd a tvolbl szedjk le az pleteket. A rohamoz ellensget a mmik simn elintzik, hamarosan risi lõhalott seregnek parancsolunk (a mmik az ellensget lõhalott vltoztatjk, aki ezutn a mi oldalunkon fog harcolni). Nyomuljunk szp lassan elõre, majd vigyk Amanrt a doboz mell.

18. A long way from home

Legynk nagyon gyorsak ebben a kldetsben, klnben nehz dolgunk lesz. Koncentrljunk arra, hogy minl elõbb meglpjk mindkt kort, s kifejleszthessk a mmikat. A harci elefntok ellen idelisak, br nagyon drgk. Kutassuk fel a krnyket, kt relikvia is tallhat a foly innensõ partjn. A tbortl dlkeletre tallunk egy semleges templomot, innen tmadnak a mmik. Romboljuk le, majd zsebeljk be az aranyat. A msik a foly tloldaln, nyugaton tallhat, bizonyos idõnknt innen is jnnek majd mmik. ptsk szpen fel a seregnket (10 mmia, ngy harci elefnt s a hõsk elegendõk lesznek. Tereljnk ssze legalbb 15 favgt, majd kezdjnk neki a trkp kzepn lvõ fa kivgsnak. Alaposan kszljnk fel az ellentmadsra, ilyenkor minden elefntot tmadjunk kln mmival. Ezutn mr nem lesz nehz dolgunk, csak meg kell vrni, mg a favgk elvgzik a munkjukat.

19. Watch that first step

Viszonylag egyszerû kldets, de ismt gyorsnak kell lennnk. Nyomuljunk elõre a szigeten, majd tkzznk meg az ellensggel. A hõsk a mitolgiai lnyek, a drdsok az elefntok ellen menjenek, akkor megsszuk komolyabb vesztesgek nlkl a dolgot. Romboljuk le a kiktõt, majd foglaljuk el a kt kalzhajt. Hajzzunk fel a csatornn, majd foglaljuk el a semleges falut. Kezdjnk õrlt ptkezsbe, nhny percnk maradt, mg titokban tevkenykedhetnk. Ismt koncentrljunk a mmikra, hiba, az egyiptomiaknl egyrtelmûen õk a favoritok. Szintlps utn hzzunk fel kt erõdt a vros vdelmre, majd szlltsunk t lgi ton (flying roc) nhny aranybnyszt a szigetre, ott nyugodtan dolgozhatnak. Ha mr ott vagyunk, akkor vigyk vissza a mr elkszlt kolosszusokat, õk kpezik a gerinct a seregnknek. Hozzunk ltre 8-10 mmit, majd a hõsk vezetsvel induljunk meg. A katapultunk htulrl szedje le az pleteket, a mmik ell tartsk a frontot. Nyomuljunk elõre gy, mg el nem rjk Kamost, a minotauruszt (a trkp szakkeleti sarkban van). Vgezznk vele, gy a kldets r vget.

20. Where they belong

A trkp kt sarkbl indulunk, Arkantos ksõbb csatlakozik a csapathoz. A cl az, hogy a hrom szekeret elvigyk a piramishoz, csak gy kelthetjk jra letre Oziriszt. Hasznljuk ismt a mmia stratgit, ez ellen nincs orvossg. A kezdõ pozcikban kevs az arany, de tovbb nyomulva tallunk eleget. Szp lassan araszoljunk szakra, az ostromgpekkel bontsuk le az erõdtmnyeket. Arkantos keleten jelenik meg, s lehetõsge nylik egy kis halszfalu felszabadtsra (a torony lerombolsa utn a halszat automatikusan megindul). Vigyk mindhrom szekeret a piramis el, ekkor nyerjk meg a kldetst.

21. Old friends

Kirk szigetn Arkantos s Ajax csapdba kerl, vaddiszn formban kell elrnik Zeus templomt. tkzben ki kell szabadtaniuk Odsszeusz trsait, akik vgserts alakban lik htkznapjaikat. Tiszttsuk meg a disznk elõtt az utat (kln vigyzzunk a falusiakra, mindenron disznvgst akarnak rendezni), majd vigynk mindenkit a templom el, ahol visszavltoznak emberi formba. Hzzunk fel gyorsan egy bzist, majd ptsk ki a hadseregnket. szakkeleten s szaknyugaton ellensges parasztok dolgoznak, õket mindenkppen semmistsk meg. Hrom medza s hrom mantikor a hõskkel elg lesz a katonkra, az ostromgpek meg elintzik az pleteket. Igyekezznk a szintlpsekkel, ha sokig vrunk, akkor bizony az ellensg lerohanhat. A papra nagyon vigyzzunk, õ kpes meggygytani a sebeslt egysgeket. Romboljuk le Kirk erõdjt, s szabadtsuk ki Odsszeuszt.

22. North

Megrkeztnk a messzi szakra, a vikingek fldjre. A kklopsz ltal elindtott lavina sztszrta a sereget, elõszr is szedjk ssze a tllõket. A farkasokkal a hõsk simn elbnnak, a tbbieket vigyk fel a legfelsõ tallkozsi ponthoz. Itt ptsnk fel egy falukzpontot, majd a kzelben tallhat relikvit helyezzk el a templomba. Szintlpskor rdemes a valkûrket vlasztani: amellett hogy nagyszerû harcosok, a csata utn mg a sebeket is meggygytjk. A vikingeknl az egyik legerõsebb egysg a jarl lovassg, de csak akkor hasznljuk, ha az sszes felszerelst sikerlt megvennnk nekik. Maximumra kifejlesztve nincs ellenfelk, radsul, ha a csapatban ott van mg 3-4 valkûr, akkor a srltek miatt sem kell aggdnunk. A kldets clja az, hogy az ellensg mindhrom templomt leromboljuk. Kezdjk az szakival, ez van a legkzelebb. rdemes mr viszonylag korn elintzni, kt jgrist kld a nyakunkra bizonyos idõkznknt. A dlkeleti templomban Einherjar harcosokat kpeznek ki, romboljuk ezt is a fldig. A legkemnyebb feladatot a harmadik templom okozza, mivel itt van az ellensg fõ bzisa is. A mitolgiai farkasok mellett szmtanunk kell viking harcosokra is, nagy szmban veszlyesek lehetnek. Romboljuk le a harmadik templomot is a kldets befejezshez.

23. The Dwarven Forge

Nagyon nehz kldets, fõknt akkor, ha nehz fokozatban jtszunk. Gyorsan hzzuk fel a vroskzpontot, majd a katonkat kldjk el nyugatra, ahol egy kis t tallhat. ptsnk kiktõt, majd ksztsnk hrom halszhajt, ezek itt a kldets vgig zavartalanul termelik az lelmet. lltsunk munkba t trpt (õk bnysszk a leghatkonyabban az aranyat), valamint t-t parasztot (fldmûvels s fakitermels).

ptsnk fel egy templomot, majd kpezznk ki t hõst (a kldetsben tbbnyire mitolgiai lnyek lesznek az ellenfeleink). A mitolgiai lnyek kzl a valkûrket s a fagyrisokat hasznljuk. A valkûrk gygytanak, az risok meg rvid idõre lefagyasztjk az ellenfelet (ez az idõ pont elegendõ ahhoz, hogy vgezznk velk). Fejlõdjnk fel, s kzben igyekezznk minl kisebb vesztesget elszenvedni (elõszr a hõskkel tmadjunk, azok idõvel regenerldnak). A kiktõben ptsnk hadihajkat, s hajzzunk fel a folyn a barlang belsejbe. Romboljuk le a part mellett lvõ pleteket, de vigyzzunk a tengeri kgykra (Chiron tvolrl lenyilazhatja õket). A keleti barlangbejratnl hrom mmia õriz hrom ereklyt, egy hõssel szerezzk meg õket. A megidzett aranybnyt rdemes a mitolgiai korban elhasznlni, ekkor 6000 arany lesz benne. Miutn felfejlõdtnk, nyomuljunk szp lassan elõre a barlangba, s tiszttsuk meg a trp kovcsmûhely krnykt az risoktl. Vigyzzunk, mert a lvatbl tûzrisok trnek elõ, s egybõl nekiltnak lerombolni a mûhelyeket (ngy fagyris knnyedn megllthatja õket). A szikln nem tudunk pleteket felhzni, de vannak olyan helyek a barlangban, ahov pthetnk erõdt. Itt kpezznk elit lovassgot, s azzal vdjk meg a mûhelyeket (ahol olyan fegyvereket kszthetnk, melyek extra sebzst biztostanak az risokkal szemben).

24. Not around from here

Viszonylag egyszerû kldets, nincsenek benne nagy trkkk. A lnyeg az, hogy a trkpen lvõ templomok nagy rszt semmistsk meg, ugyanis innen jn az risok utnptlsa. Amint ezzel vgeztnk, ptsk fel a vrosunkat, majd hzzunk fel egy erõdt. Itt fejlessznk ki ostromgpeket, majd trjk t a blokdot. Mielõtt tjutnnk, hatalmas rissereg nyomul elõre. Vonuljunk szakra, s ne felejtsk el, hogy Skult, a zszlhordoz s Arkantos kell a gyõzelemhez. Az tban lvõ risokat csapjuk le, majd az erõdtûz utn vonuljunk az szaki zszlhoz.

25. Welcoming committee

Nagyon egyszerû kldets, nhny perc alatt teljesthetõ. ptsnk a t kzepn lvõ szigeten t tornyot, s teleptsk le a gygyt forrst a dombra. Kezdjk a tmadst a dlkeleti tboron. A ngy hõst vigyk kicsit feljebb, õk tmadjk htba a lemarad fõnkt. A zszlhordozval csalogassuk ki az ellenfelet, majd koncentrljuk minden embernket a rnval megjellt harcosokra. Elg õket legyõznnk, a tbbiek automatikusan tllnak a mi oldalunkra. Ezt mg ktszer kell elismtelnnk a gyõzelem rdekben. A zszlhordozt mindig tegyk be valamelyik toronyba, ott kis ideig vdve van a tmadsoktl.

26. Union

Hrom viking trzset kell az oldalunkra lltani ebben a kldetsben. Az elsõnl a kzeli barlangban lvõ trollokat kell elintznnk, illetve lerombolni a fldalatti tjrjukat. Ezutn szabadtsuk ki a fogoly trpket, s lltsuk r õket a barlangban tallhat arany kitermelsre. Indtsuk be a gazdasgot, klns tekintettel az lelemtermelsre (ne feledjk a halszatot sem). Gyûjtsnk ssze legalbb ezer ft, majd vonuljunk a msodik faluba. Itt t tornyot kell felptennk a zszlval megjellt helyre. A tmad risokat a hõskkel verjk le, majd gyûjtsnk ssze akkora sereget, mellyel lerombolhatjuk a dli ellensges templomot. A harmadik trzsfõnk lnyt az risok elraboltk, s egy toronyban tartjk fogva. Ezt a tornyot kell lerombolnunk a vgsõ gyõzelemhez. Az ellensg itt a legerõsebb, teht ajnlatos a kovcsmûhelyben kifejleszteni minden pnclt s fegyvert. Tmaszkodjunk a legends jarl lovassgra, risok ellen kivlk.

27. The well of Urd

A kezdõcsapatbl vlogassuk ki a lovassgot s a hõsket, s azonnal tmadjuk meg a nyugatra lvõ ellensges bzist. Ennek a vdelme mg nagyon gyenge, ha gyesen csinljuk, akkor vesztesg nlkl megszhatjuk a lerombolst. Vegyk fel a kzelben tallhat relikvit, majd helyezzk el a templomban. A msik kegytrgy keletre tallhat, a folyn tl. ptsk ki a vdelmet, majd kezdjk el a lovassg kikpzst. Szereljk õket fel alaposan, majd a hõsk s nhny fagyris tmogatsa mellett vonuljunk szakra a leromboland vrosba. Alaposan kszljnk fel, mert a kapuk mgtt hatalmas sereg vr rnk. Katapultokkal szedjk le tvolrl az pleteket, majd tmadjunk. A kutat elrve megjelenik ngy tûzris, õket megsemmistve r vget a kldets.

28. Beneath the Surface

Ismt egy kldets, amelyet igen gyorsan le lehet nyomni. Kezdjk el a termelst, de ne lpjnk szintet. A fegyverzetet s a pnclzatot javtsuk fel egy szinttel, majd toborozzunk 10 hajt fejszst s kt valkûrt. Tmadjuk meg a kaput vdõ erõket a hõseinkkel, meg ezzel a kis csapattal. A felsznre ne is koncentrljunk, a lnyeg az, hogy az ostromgpet vdõ tûzrisokat leverjk. A valkûrket ne kldjk harcba, õk htulrl gygytsanak. Szp fokozatosan tiszttsuk meg a kapu krnykt az ellensgtõl, majd intzzk el az risokat is. Villmgyorsan meg lehet oldani a kldetst, de a fl szemnk mindig legyen a kapu llapott jelzõ szzalkon (ha ez elri a 100-at, akkor vesztettnk).

29. Unlikely heroes

Nehz kldetsnek tûnik elsõre, de ha okosan llunk hozz, akkor nem lehet gond. A trpket lltsuk r a gykrre, az arannyal ne foglalkozzunk egyelõre. A ngy hõst azonnal vigyk szakra, s tiszttsuk meg az utat a nyl elõtt. Amint a kalapcs fejt ksrõ csapat megrkezik, keressk meg a nyugati folyosn raboskod trpket. Azonnal lltsuk r õket a bnyszatra, majd a trp hõs vezetsvel tiszttsuk meg a keleti folyost is. szakon szabadtsuk ki a fogva tartott viking harcosokat, õk segthetnek feltartztatni az ellenfelet rvid idõre. Hozzuk ssze a kalapcs fejt s a nyelet a kldets megnyershez.

30. All is not lost

Kezdskor mindssze nhny percnk van, hogy sszeszedjk magunkat, aztn jn a nagy tmads. 10-10 dolgozt lltsunk a nyersanyagokra, rengeteg erõforrsra lesz szksgnk, hogy kihzzuk az erõsts megrkezsig. Falakkal zrjuk el mindhrom bejratot, s hzzunk fel tornyokat s erõdket a vdelmkre. Mindig legyen nhny balts a kzelben, õk simn tdobnak a falon, radsul szksg esetn ki is javtjk a fal srlseit. Az ellensg mindenkppen t fog trni, hatrozzuk meg mi, hogy hol tkznk meg velk. A magaslatokra pakoljunk tornyokat s erõdket, ezek mg az ostrom elõtt megtizedelik az ellenfeleket. Nehz szinten az ellenfl fldalatti jratot s, ezen keresztl dob t csapatokat a mi oldalunkra. A jrat a dlnyugati sarokban kszl el, ide veznyeljnk erõs egysgeket. Idzznk meg minl tbb jgrist, a fagyasztsval nagy hasznunkra lehet. Intzzk gy a dolgot, hogy a keleti tjrnl trjenek be, gy a vros elõtt jabb vdelmi vonalat tudunk felhzni. Gyrtsunk minl tbb jarl lovassgot, s tegyk ide a gygyt kutat is. Hsz percig kell kihznunk, ekkor rkezik meg Odsszeusz az erõstssel. A felmentõ sereg befutsa utn nyomuljunk szakra, majd semmistsk meg a kklopsz testõrsgt.

31. Welcome back

A kis szigeten tallhat relikvit vigyk magunkkal, majd kzeltsk meg az atlantiszi partokat. A kklopsz meteorvihart varzsol, ezrt annak idõtartama alatt ne menjnk kzel, a hajink sebzõdhetnek. A katapultokkal szedjk le az erõdket, kzben a parasztok ptsenek hzakat. Hzzunk fel egy kiktõt, majd ptsk ki a halszflottnkat. Kzben a hadihajk vonuljanak szakra, s a part mentn szisztematikusan semmistsk meg a katonai pleteket. Legynk nagyon gyorsak, minl hamarabb intzzk el a kaszrnykat, annl kisebb rohamot kell visszavernnk. A gazdasgban teljes gõzzel lljunk r a termelsbe, a cl az, hogy minl elõbb elrjk a mitolgiai kort (vagyis a medzkat). A keleti kapu krnykt rakjuk tele tornyokkal s erõdkkel. Innen fog rkezni a legtbb tmads. Az elsõ medzk csatasorba lltsa utn megnyugodhatunk, mr csak arra kell gyelnnk, hogy megfelelõ temben elõrenyomulva szp sorban kiszabadtsuk a rabokat. A kldets elejn kapunk kt valkûrt, ezekre nagyon vigyzzunk, mert a gygyt kpessgk rendkvl hasznos. Bizonyos idõkznknt kapunk a nyakunkba egy kis fldrengst, de ne foglalkozzunk vele. Inkbb az szaki rszn lvõ rabokat szabadtsuk ki. A dli templomnl hatalmas, szrnyekbõl ll csapat prblja az utunkat llni. A 15 fogoly kiszabadtsa utn pakoljuk õket hajba, majd irny a kis sziget.

32. A place in my dreams

Mint minden utols kldets, ez is hzs, de megoldhat. Azonnal lltsuk r a hrom munkst a bogyk begyûjtsre, majd csak ezutn kezdjk el a kecskket levgni. A kezdõsereggel gylekezznk a gygyt forrs krl, itt vrjuk be a rohamokat. A trkk az, hogy egy magnyos hõssel csalogassuk el oda a tmadkat. Ez azrt j, mert harc kzben az egysgeink folyamatosan gygyulnak, gy megnõ az eslyk a gyõzelemre. Gyorsan idzznk meg nhny hidrt, majd a kzeli erõd mellõl szp lassan csalogassuk el a katonkat. Ezeket a magnyos ellenfeleket zabltassuk fel a hidrkkal, gy azok feje szp lassan gyarapodsnak indul. gyesen taktikzva a nagyobb csapatokat mr ngy kifejlett hidrval fogadhatjuk. A forrs mell hzzunk fel kt erõdt, ezek rendesen megtizedelik a tmadkat.

A gazdasgban dolgozzon legalbb 30 paraszt, ksõbb nagy szksgnk lesz rjuk. Lpjk meg a mitolgiai kort, majd hozzunk ltre nhny medzt. A nagy tmadsok utn a Son of Osiris hõsnket lltsuk r a templomra, gy a kegy sokkal gyorsabban termelõdik. Elõszr az szaki, majd a dli szvetsgeseinket semmistik meg, de ne trõdjnk velk. Az a feladatunk, hogy ltrehozzunk egy Zeus csodt. Amint a szksges nyersanyag sszegyûlik, az sszes dolgoznkat lltsuk r az ptkezsre (30 munks percek alatt felpti a csodt, fõknt ha a fra hõsnk meg is gyorstja azt). A csoda felptse utn kapunk egy varzslatot, mellyel Arkantosbl isteni erejû hõst krelhatunk. Siessnk a templomhoz, majd ott kzdjnk meg az letre kelt Poszeidn szoborral.

Mocsy

Mocsy@ipma.hu

 

Alistenek North

Forseti - az igazsg istene

Myth egysg: troll (tvolsgi fegyverrel)

Varzslat: gygyt forrs

Specializci: Hersir s Ulfsark

Freyja - a szpsg istennõje

Myth egysg: valkûr (gygyt)

Varzslat: erdõtûz

Specializci: lovassg

Heimdall - az bersg istene

Myth egysg: Einherjar

Varzslat: falrombols

Specializci: pletek

Bragi - a kltszet s a brdok istene

Myth egysg: Battle Boar (mechanikus vadkan)

Varzslat: Flaming Weapons

Specializci: Ulfsark

Njord - a tenger s a viharok istene

Myth egysg: Kraken, Mountain Giant

Varzslat: Walking Wood

Specializci: hajk s erõdk

Skadi - a vadszat s a tl istennõje

Myth egysg: Frost Giant

Varzslat: Frost

Specializci: Throwing Axeman

Baldr - a szpsg istene

Myth egysg: Fire Giant

Varzslat: Ragnarok

Specializci: ostromfegyverek s lovassg

Hel - az alvilg istennõje

Myth egysg: Fire Giant, Frost Giant, Mountain Giant

Varzslat: Nidhogg (srkny)

Specializci: myth egysgek

Tyr - a hbor istene

Myth egysg: Fenris Wolf, Jormund Brood

Varzslat: Fimbulwinter (farkasfalka)

Specializci: gyalogsg

Egyiptomiak

Anubis - a halottak s az tlkezs istene

Myth egysg: Anubite

Varzslat: Plague of Serpents

Specializci: myth egysgek s lndzssok

Bast - a termkenysg istennõje

Myth egysg: Szfinx

Varzslat: napfogyatkozs

Specializci: fldmûvesek s favgk

Ptah - a teremts istene

Myth egysg: Wadjet

Varzslat: Shifting Sand

Specializci: farmok, spearmen, axemen, slingers

Hathor - az g istennõje

Myth egysg: Petsuchos

Varzslat: Sskajrs

Specializci: zsoldosok s pletek

Nephthys - az jszaka s a hall istennõje

Myth egysg: Leviathan, Scorpion Man

Varzslat: Ancestors

Specializci: frak s papok

Sekhmet - a hbor s a harc istennõje

Myth egysg: Scarab

Varzslat: Citadel

Specializci: Slingers, Chariot Archers, Siege Towers, War Barges, Catapults

Horus - a bossz istene

Myth egysg: Avenger

Varzslat: Tornado

Specializci: Axeman, Spearman

Osiris - az tlkezs istene

Myth egysg: Mummy

Varzslat: Son of Osiris

Specializci: Camelry, frak, archer ships

Thoth - a blcsessg istene

Myth egysg: Phoenix, Sea Turtle

Varzslat: Meteor

Specializci: munksok s az erõdben kpzett egysgek

Ares - a hbor s az ldkls istene

Myth egysg: Cyclops

Varzslat: Pestilence

Specializci: katonk tmadsa

Athena - a harc s a blcsessg istennõje

Myth egysg: Minotaur

Varzslat: Restoration

Specializci: gyalogsg vdelme

Hermes - a hrvivõk istene

Myth egysg: Centaur

Varzslat: Ceasefire

Specializci: lovassg

Apollo - a nap s a zene istene

Myth egysg: Manticore

Varzslat: Underworld Passage

Specializci: archers

Aphrodite - a szpsg s a szerelem istennõje

Myth egysg: Nemean Lion

Varzslat: Curse

Specializci: munksok

Dionysus - a bor s az nnepls istene

Myth egysg: Hydra, Scylla

Varzslat: Bronze

Specializci: lovassg, hajk

Artemis - a vadszat s termszet istennõje

Myth egysg: Chimera

Varzslat: Earthquake

Specializci: jszok, hajk

Hephaestus - a kovcsok s a munka istene

Myth egysg: Colossus

Varzslat: Plenty Vault

Specializci: a katonk fegyverzete s pnclzata

Hera - az otthon istene

Myth egysg: Medusa

Varzslat: Lightning Storm

Specializci: pletek, myth egysgek

 
ra
 
Naptr
2025. Jnius
HKSCPSV
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Szmll
Induls: 2004-12-17
 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG